Наша компанія "SARK" є торговим партнером компанії www.liectroux.com.ua, яка є представником бренду Liectroux в Україні. Сервісний центр "Liectroux Україна" здійснює гарантійний сервіс, ремонт і сервісне обслуговування всієї техніки, придбанної виключно на сайтах
https://rozetka.com.ua/seller/liectra/?section_id=237815
Гарантійний термін залежить від виду товару. Час відраховується від дати, зазначеної в гарантійному талоні. Важливо, ретельно оглянути посилку ще при отриманні. Якщо пошкодження виникло з вини співробітників пошти, необхідно зробити фото / відео / фіксацію і прямо на пошті написати заяву. Вся техніка перед відправкою перевіряється техніками Сервісного Центру. Ми відправляємо перевірений товар в заводській упаковці, акуратно пакуємо і робимо відеофіксацію при відправці. Якщо Покупець забирає посилку з поштової служби, це означає, що посилка була їм оглянута і зовнішніх пошкоджень упаковки і самого виробу не виявлено. З цього моменту, вся відповідальність за ознаки ушкоджень, подряпини, комплектація, зовнішній товарний вигляд і т.д лежить на Покупці.
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року за № 1023 - XII, повернення і обмін товару можливий протягом 14 днів за умови:
У разі порушення цілісності пломб, гарантія на виріб автоматично анулюється і товар обміну, ремонту та поверненню не підлягає!
У сервісному центрі завжди в наявності запчастини та витратні матеріали для швидкого ремонту і обслуговування нашої техніки.
У нас немає послуги «ПОКОРИСТУВАТИСЯ І ПОВЕРНУТИ»
Які документи потрібні для повернення / обміну товару в 14-ти денний термін?
Переконайтеся, будь ласка, що з моменту покупки до звернення до Продавця з вимогою про повернення / обміну товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки, але включаючи вихідні, святкові дні та дні доставки поштовими службами товару Покупцеві. Щоб уникнути непорозумінь про своєчасність звернення в 14-ти денний термін для повернення / обміну вироби магазином, Ви можете зафіксувати своє звернення, подавши заявку на поштову скриньку liectroux.ua@gmail.com Сервісного Центру «Liectroux Україна» або повідомити зручним для Вас способом через месенджери. WhatsApps, Viber, Telegram ... по тел 380686806758. З цього моменту дата Вашого звернення буде зафіксована.
Обмін / повернення або сервісне обслуговування можливо тільки в тому випадку, якщо є всі необхідні документи:
Як отримати «Акт огляду стану виробу» виданий сервісним центром «Liectroux Україна»?
Якщо Ви вважаєте, що всі вимоги Стаття 9. Закон України «Про захист прав споживачів» були дотримані, Ви можете відправити Ваш виріб і копії документів виданих Вам продавцем при покупці виробу в Сервісний центр «Liectroux Україна» для отримання «Акта огляду стану виробу» .
Якщо при отриманні Сервісним Центром на поштовій службі будуть видимі пошкодження заводської упаковки (коробки), ми в праві відмовитися від прийому подібного товару для огляду і видачу «Акту огляду стану виробу», так як виріб уже буде мати видимі пошкодження і не товарний вигляд. Буде проведена фото / відео / фіксація упаковки і відправлена Вам для з'ясування обставин пошкодження упаковки поштовою службою. Тому, настійно рекомендуємо провести фото / відео / фіксацію стану упаковки при відправці поштовою службою для підтвердження їх провини і відшкодування Вам шкоди при транспортуванні посилки.
Огляд / перевірка і видача «Акту огляду стану виробу» проводиться абсолютно безкоштовно з фото / відео / фіксацією розпакування і перевірки Вашого виробу.
Відправка виробу в Сервісний центр «Liectroux Україна» здійснюється за рахунок замовника без накладених платежів і оплати вартості виробу. Після позитивного висновку Сервісного центру «Liectroux Україна» про можливість повернення / обміну, копія «Акт огляду стану виробу» вирушає Покупцеві, інша копія Продавцю виробу. Продавець зобов'язаний призначити дату повернення коштів / обміну товару після отримання «Акта огляду стану виробу». Термін розгляду заявки залежить від складності випадку і обговорюється з Продавцем.
Якщо в процесі огляду (з фото / відео / фіксацією) Сервісним центром «Liectroux Україна» були виявлені проблеми або дефекти продукції, вчинені з вини Покупця:
виріб поверненню / обміну не підлягає.
Фото / відео / фіксація огляду виробу, а також сам виріб буде відправлено назад Покупцю, за його рахунок.
Шановні Покупці! З метою підвищення якості сервісу обслуговування все листування і телефонні розмови з сервісним центром «Liectroux Україна» записуються.
Закон України «Про захист прав споживачів»
від 12.05.1991 року за № 1023 - XII
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.